Sunday, July 4, 2010

♥ 26 : aku mengidam durian. :(

apekah??? mengundang title entry nie, haha. tade makne nyer aku pembawakan budakk. gelak lagi. haha. kawen pon belom ye. so tade kena mengena pon. weyh ko durian! aku sangat mengidamkan ko tau. ko tau x??? sangat sangat. ni tahap gaban nyer nak makan durian. sampai kan kat status fb pon aku wat mengidam fb gak. pastuh post entry nie lak. one of my feverat larrr. sedap seyh lagi lagi dapat makan durian tembaga. haiyyyoooo. nyum nyum gituh kann. leleh dah air liurrrrr.

aku memang giler durian. dulu time musim durian, aku ngan abang aku selalu pegi kebon ayah. tunggu durian jatuhh. pegi pagi pagi tauuu. syok tol time tuh. balik umah je, teros kopek durian. wat breakfast. hehe. tapi sekarang dah tade dah. ayah dah jual sume kebon dia. lg pon kami dah pindah. so tinggal moment je larr. pastuh kan makan durian berbiji biji, kena minum air pangsa. kan??? air masak tuh letak dalam kulit durian, pastuh minum. nak elak panas badan sebab banyak sangat makan. petua owang tua. ikot je lar kan.

hmmm. tapi aku pelik ade owang x makan durian. cam abang aku lg sowang. aku ade 2 abang. sowang layan je, sowang lagi xleh makan. nanti dia muntah. pastuh xleh blah, bau durian pon dia xlehh. haishh rugi ar ko lang. nikmat dunia tuhh. haha. ade x antara kowang x makan durian??? citer cikit nape x makan?


kan sedap tuh. x boleh menahan lar aku.

member aku ajak pegi mantin. carik durian kat sane. harap harap menjadi lar plan tuh okayyyy. sangat sangat craving durian nieeee. sangap mak, nyahhh. haha

4 comments:

durakhyar said...

durian sedap....

shima said...

sedap sangatttt.

diriku said...

oo..dlu ada kebun durian ke?bestnya..

shima said...

diriku;ade kebon buah buahan.dulu larr.:)

Post a Comment