Wednesday, August 11, 2010

♥ 78 : terkantoi lak pulok!

Free Graphics


1 Ramadhan, alhamdullilah abes dah 1 hari kite puasa kan. cam mane kawan kawan first day puasa? OK ke KO? hehe. tapi besa lar kan kalu first day puasa je, memang saket ar sikit. besa first day puasa mesti melepek abes nyer. tapi dah masok 2-3-4 hari, tade ar lembik sangat kot. kan, kan. kan.

eh eh eh. melalut lar aku. haha. sebenar nyer kan. nak citer nie. tadi aku ade kelas circuit and signal dengan doctor kamal kol 8 pagi. tapi disebabkan aku lambat, so sampai kolej pon lambat gak ar kan. haha. pastuh aku dah malas nak masok kelas doctor. then bole lak melepak kat surau, sementara nak tunggu kelas computer organization (CO) kol 10.30 pagi lak.

menyetan je keje aku, haha
sile jangan terpengaruh dengan sikap menyetan nie ye, peace

then settle kelas CO, kol 1.30 petang. pegi potostat note lak. sok ade test multimedia. ari nie baru nak print notes. memang terbaek ar kan! haha. dah kena bace 4 chapter sekali gus. huh! hambek ko. nampak nyer malam nie aku x tido, kena dok ngadap notes ye kawan kawan.

okay, done with potostat! teros jalan pegi kat shuttle kolej dalam kol 2 petang camtuh. aku duduk seat depan tau. haha. ngah layan perasaan dalam shuttle, tetibe aku nampak doctor kamal depan mata aku. adeh! kantoi terang terangan ngan doctor di situ! aku pon wat senyum kambing dengan dia kan. doctor pon balas balik senyum kambing aku. hehe. paham paham je lar kan.

oh doctor! saya bukan sengaja memponteng kelas doctor. ye! bukan sengaja ye atau saje saje atau suke suke nak ponteng kelas doctor. sigh

masok kali nie, dah 2 kali aku terserempak dengan doctor dalam shuttle okay! yang terbaek sekali, time terserempak dengan doctor lar, aku x datang kelas dia. sigh again! malang sungguh nasib aku. :(

OMG!