Friday, August 27, 2010

♥ 92 : jangan lah berebut rebut, beratur bole tak!

Free Graphics


17 Ramadhan, samat malam ye!

ini adalah rasa ketidaksenangan dan ketidakpuashatian aku! tapi ade ke perkataan ketidakpuashatian? hmm. okay! aku tukar kepada tidak puas hati ye. kang kate aku perosak bahasa lak. huh!

kepade sesiapa yang menggunakan perkhidmatan ktm nie, mesti merasa macam mane aku rase kot! cube tengok nie ;


sakit hati kan tengok! bukan reti nak beratur, at least bagi ar orang yang kat dalam ktm tuh kuar dulu. nie langsung tanak bagi chan. 

aku selalu kena macam ni, berbulu je! dan untuk orang tak reti bahasa nie, aku selalu sound je macam ni ;

tak reti nak bersabar ke! bagi ar orang kuar dulu! 

aku bukan pe, kesian kadang kadang tengok ade makcik, pakcik tak pun nenek atau preggy women, terkial kial nak kuar dari tren tuh dalam keadaan sesak cmtuh. kang kalau jadi pape kan, dah susah kan. tolong lah!

dengan ini sile lah take note rakyat Malaysia ;

IMPORTANT!

beratur! beratur! beratur!