Thursday, September 30, 2010

♥ 146 : Sediakan Payung Sebelum Hujan!

Dah tahu sekarang musim hujan tak menentu, sape suruh menggatal tak nak bawak payung kan! Huh tengok. Kan dah basah lencun kau, shima. Padan muke!

Macam tak cool kan bawak payung! Konon nye tak cool. Haha. Mengade ngade eh kau, shima.Bukan ape weyh, malas nak memberatkan beg aku, mane dengan notes lagi, mane dengan payung lagi. Rebeh weyh bahu aku tahu! Sekarang pun dah macam senget sebelah bahu aku okayyyyy. Ini semua sebab dulu time sekolah rendah kena hangkut buku teks pegi sekolah. Cikgu memang tak boleh tengok anak murid dia jalan berlengkang kangkung masuk kelas. Heh!

Eh tetibe citer pasal buku teks, sekolah rendah dengan cikgu nie, ape kaitan dengan tajuk entry akuuuuu!!! Haha. Aku dah masuk air terlebih nie, itu sebab tak normal dah.


Okay ar. Tanak cakap lagi! Babai. Nak mandi, nanti demam. Eh eh eh kan comel kan kalau aku ke mane saje bawak payung macam gadis di atas tuh!

Melalut lagi. Tadi dah babai. Pastu cakap lagi. Okay yang ini, betul punye! Babai.