Sunday, October 3, 2010

♥ 152 : Lelaki Kecil Kegemaran Aku!

Tetiba rindu pulak pada seseorang! Selalu hari minggu mesti dia datang tido umah. Tapi minggu ini dia tak datang, jadi aku kat sini seperti pungguk rindu kan bulan. Pergh! kepoyoan tak ayat hakuu! Nak berpujangga pujangga lak kan. Heh!


Sumpah aku rindu pada dia! Tapi bile ade depan mata, tak terlayan aku dengan kerenah dia. Well, normal lah tuh kan. Nak tengok tak lelaki kecil kegemaran aku? Dia lagi comel dari hakuu. Tuh yang aku makan dalam dengan dia. Haha.



Huh! Ini lah dia lelaki kecil kegemaran aku. Mata bulat bulat, hidung kemek cam aku. Haha. Tang mulut tuh aku jeles betul lahh. How come this little boy boleh ade bibir sexy mexy camtuh. Ntah, tak explain tang bibir dia. Maybe tengok live baru korang tau camne sexy mexy bibir dia. Geraaammmm! Haha.

Oh hampir lupe nak kenalkan name dia. Lelaki kecik ini diberi name Aniq Ajmal, 2 tahun. Anak kepada abang aku. So secara kesimpulannye, aku adalah Mak Su yang hot kepada budak ini. Haha. Sakit hati tak bace nie. Ala sikit je. Bile lagi nak cakap aku hot ala ala Liyana Jasmay or Scha kann. Jauh sangat berbeza dengan aku. Hehe. Dah dah, suke tau melalut lebih lebih.  

Last word ; Rindu sangat kat lelaki kecil nie!