Monday, October 18, 2010

♥ 182 : Bontot Aku Tak Berape Nak Gebu Ye!

Wah terkejot haku tak, somebody dok google google bontot gebu gebuan kat blog aku. Ade ke patut kauu! Mentang mentang aku ni tak berape nak ade isi. Eh eh eh! Kau perli aku ekkk. Sampai tau hati. Soberssss!

Sudah sudah lah google benda bukan bukan! Tade faedah langsung. Malah menambahkan dosa kau je! Baik contohi aku, study 24/7. Haha. Tergugat tak?


Dah dah. Tak nak cakap banyak. Esok aku ade killer paper weyh! NUMERICAL METHOD. Memang macam #&*%! Tension giler weyhhhh. Kedaung lah aku esokkk.

By the way, selamat men'paramore'kan diri esok pada siapa yang pegi consert! Cibai, aku tak dapat pegi sebab kau, exam. Sober lagi lah macam nie.



Hey, si gadis berambut merah!


Skinny's voice : Oh angin sampaikan salam aku kat Harley ye! Muahahaha.