Wednesday, October 6, 2010

♥ 161 : Rahsia Perut Tidak Boncit!

Selamat tengahari!

Sudah makan tengahari ke? Pasti perut semua tengah penuh kan? Boleh jugak menampakkan perut boncit lagi boncit, ye tak? Hehe. Biasa lah tuh, name pun lepas makan kann.

Ehem ehem. Heh! Tersipu sipu jap. Actually ramai member aku cakap perut aku slim. Tak boncit langsung! Dorang jeles tahu tengok perut hakuuu. Haha. Pasal perut pun nak jeles. Sengal. Tapi macam bangga gak lah kan, orang dok puji perut aku. Kalau korang bangga tak? :)

Pastuh ramai dok tanye aku, aku makan produk pe sampai perut aku tak boncit langsung. Mean tak nampak benda benda yang berlipat lipat tuh. Heh!

Okay! Hari ni aku akan membongkarkan rahsia perut aku sentiasa slim aje. Ceh! Macam rahsia besar je  bunyi nye kan. Haha. Actually very easy! Petik jari pun boleh. Tak payah bermodal pun. Aku hanya buat 2 benda perkara penting ini sahaja ;

1 ) Jangan membongkang lepas makan!

Huh! ramai yang lepas makan mesti rase malas je kan. Perut dah penuh mula lah mengantuk je kan. Rase best nye kalau dapat baring baring lepas makan. Haish! Macam mane perut tak naik kalau dah pas makan dok membongkang pulakk. Bagi lah nasi turun dulu kan. 

2 ) Jangan makan sambil bersulam dengan air!

Hehe. Benda nie kadang kadang aku wat gak. Tapi jangan lah jadikan habit lak. Kalau orang orang tua nampak mesti dowang pun bising. Ntah! Kata nye tak elok. 


Bile lah badan aku nak cantik macam nie. Haish! Bile? Bile?


Itu aje! Nampak macam senang tapi kalau tak biasa memang susah nak buat. Selamat mengempiskan perut! Bye.

Skinny's Dream : Nak badan cantik! Alahai 36-24-36.