Thursday, July 1, 2010

♥ 17 : entry ini berbaur lucah

Two old friends, Chineseman and Malay were having a conversation recently ....
 
Apek : Lu potong zaka ada bagut ka?
Ali     : Manyak bagus. Bila lu potong haa, lu punya barang manyak bersih loo.
Apek  : err . saya kawan ala cakap, potong zaka aaahh. manyak ploblem.
Ali     : Apa problem?
Apek  : Manyak buang lui, lagi aah. dia punya performance tadak bagut. manyak cinang semputloh .
Ali     : Cehh. apek, lu apa cerita. saya suda lama potong. tada apa problem. bini saya manyak puas woo.
Apek  : Lu mini puas sama itu potong zaka ka?
Ali      : Ya laa. Bila lu potong aahh. lagi sedap main woo. lu lagi lambat pancut..
Apek  : err. lu punya 1.3 atau 1.5??
Ali      : woi apek cakap baik2 sikit ha. saya punya 6 inci laa..
Apek  : Tiu nia ma. lu jangan main2 haa... mana ada potong zaka 6 inci..
Ali      : Cilaka apek ni....nah tengok (opens his trousers).
Apek   : Chee sin punya olang..gua tanya baik2. lu tunjuk lupunya lanchiau..
Ali       : Abis. lu tada percaya..saya tunjuk la..
Apek   : Saya tadak tanya sama lu punya lanchiau. Saya tanya lu pasal itu nasional car. potong zaka.. bolo punya olang..
Ali        : Aiya. apek. lain kali lu sebut betul2 la. kasi susa saja. Bukan potong zaka la. Proton Saga.........lah

p/s : ini adelah gurauan semata mata. tade maksud nak melucah ye kawan kawan. kerna mood aku kedaung. need therapy. laugh!

2 comments:

wunny said...

ahahha:))
lawak meh apek ni..

shima said...

tuh ah pasal. xleh blah. potong zaka. haha

Post a Comment