Monday, July 12, 2010

♥ 37 : so fatigue find IKEA, haha

penat giler tapi boleh gelak kan. ape kes??? haha. tade tadi aku teman bff aku, kak yuny pegi IKEA. tapi dua dua xtau jalan. aku nie, kalu bab jalan fail giler bai. jangan lar ko tanye aku direction nak pegi mane mane. memang alamat nyer ntah kemane je ko. haha. so kak yuny pon x familiar sangat jalan. but it's okay. kitorang redah je. ala kalu sesat pon area kl gak. bukan susah pon. sigh.

so dalam kol 1pm kitorang gerak dari putrajaya. lalu puchong, then try ar kol member member. at first kitorang dah lalu rite way dah. ntah camne kan. haha. leh lak tersesat sakan weyh. phew! giler ar bai. boleh lak sampai kat area bangsar ngan midvalley. haha. sile arr ngutuk aku sebab bangang nak mampos leh tersesat.

tape. try lagi. carik lagi. nak tanye member nanti kena bahan. so kitorang keep work on it. carik jalan menggunakan signboard. haha. kesian kan. dok kl pon still xtau jalan. berpusing pusing ar kitorang dok mencarik jalan, leh sampai ke sunway piramid ar, pastu pegi usj ar. haha. masok air da time.

then, lastly cam dah give up. lalu balik puchong. we start again. so belajar dari kesilapan, kitorang fokus mencarik jalan yang betol ke IKEA. finally, jumpe gak weyhh. big mistakes kitorang wat adelahh salah masok simpang. tuh yang meraban ntah ke mane. siot je.

haha. kowang nak kitorang sampai IKEA kol bape? haha. kol 3 pm babe. owang lain pegi IKEA, x sampai half an hour. kitorang sampai 2 jam tuhh weyhh. ape x penat nyer dok berpusing pusing. dari panas ke mendung ke hujan ke panas balik. haiyooo. fail arr! haha. kowang gelak ar weyhh. aku bagi can nie. :p

even perot lapo pon kan. pegi carik barang kak yuny dulu. dia beli glass cabinet. tengok tengok. IKEA ade SALE weyh. sampai 1th august ni. pegi  lar. pegi larr. murah gak arr.

aku tepek gambo aku ngan bff aku yerk. saje nak mencapap. :)


kak yuny je shopping banyak. siap belanja aku 1 benda lagi. hehe. ni haaa


36 pieces of tindra epal. dah pakai pon. so fresh my room. hehe. tq ye sis. aku belanja kak yuny karipap je. sedappppp. :)