Sunday, August 8, 2010

♥ 73 : why you are so so so cute, mia sara nasuha

Free Graphics


MIA SARA NASUHA! 
sape x kenal kan. budak kecik yang sangat comel lote, berkulit putih melepak, mata ala ala sepet, paling aku suke rambut di., haishh comel giler lar adik mia nie. i wish my daughter as cute as her. nie future plan. nak anak pompuan cute cm mia. haha. sumpah geram giler. eh eh nie bukan marah ye. nie tanda nyer mia terlalu comel tahap cipan. :)

aku kenal mia nie start dia berlakon dalam ADAMAYA. first time tengok dia, dalam ati aku cakap, alahai comel nyer ko! budak kecik nie kan sumpah pandai berlakon kan, kan, kan.

so sekarang nie, mia ngah busy ngan citer baru dia kan. EPILOG SYURGA CINTA. lagi sweet dia pakai tudung kan. aku xtau nak cakap macam mane lagi ntah, dia punye comel tuh. haiyooo.

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

kalu kat Hollywood lak kan, aku suke tengok suri. anak Tom Cruise ngan Katie Holmes. aku rase cam ade iras iras je ngan mia kan. maybe sebab gaya rambut yang sama kot. they seem look like.plus they are famous like famous amos.

aku rase dowang sangat lucky. born as early as the superstar's child. OMG! i wish i was like them. only wish and wish and wish. haha.

hi! i am suri,