Sunday, August 8, 2010

♥ 74 : i am felinophobia

Free Graphics


guess what i am the one of felinophobia. it's very sound weird rite, haha. but this is the fact. i have to admit that. maybe some of you, don't know what exactly the felinophobia. let's me explain what is the felinophobia. but after u know the felinophobia, u would laugh to me. haha.

okay okay okay. i wanna tell u the felinophobia is the fear of cats, cannot understand? i translate to malay ;

" PHOBIA @ TAKUT KUCING "

kelakar kan. dengan kucing pon nak takut. haha. gelak ar weyh. aku selalu kena bahan dengan member member sebab takut kucing. tapi aku x kisah pon. i have been used with them.

cats are so cute rite? yes, i admit that. cube tengok nie, comel kan?



memang ko comel, kucing! tersangat lar comel.

tapi ape kan daya. aku memang xleh blah ngan kucing. kalu dari jauh leh ar aku meow meow ngan kucing. and then bile kucing mai dekat dengan aku, memang aku lari ar kan. haha.

banyak kejadian pasal kucing yang memalukan aku terutama kat kedai makan. pergh! mahu aku menjerit sekuat ati kalu tetibe je rase kucing dok gesel gesel kat kaki aku, x pon tetibe naik atas peha aku. time tuh memang aku menggelabah abes. haha. 

mesti kowang tertanye tanye nape ar aku takut sangat ngan kucing. dulu time aku kecik kecik, tade ar aku takut sangat. banyak je kucing datang umah aku, then leh bagi makan sume kan. 

but ade one day nie, aku darjah 1 kot time tuh, aku ngah tido. tengah sedap sedap tido kan, tetibe aku rase muke aku pedih giler. aku bukak mate je, ade kucing ngah cakar muke aku. huishhh! menages giler aku time tuh. sakit giler weyh. since that, aku terus takot ngan kucing. sampai aku rase kucing tuh cam harimau. bole? hahah. ala budak kecik nyer pemikiran. camtuh lar kan.

tapi aku tade ar sampai nak benci kucing kan. cume aku hanya takut kucing. aku tade sampai nak mendera ke ape eyh. sile jangan salah paham. sekali lagi ;

" I DO NOT HATE THE CATS "