Thursday, August 19, 2010

♥ 85 : tepung pelita ohh! tepung pelita

Free Graphics


samat petang!

my favourite! sedapnyer ko. terliur aku dah nie. haha. sape yang tak makan tepung pelita rugi kan. hee. aku suke sangat! tapi sangat hampa giler bile beli tepung pelita tapi tak sedap. ceh. tak suke macam itu!

huh! tak tau tepung pelita macammane, okay aku google jap ye.


ini tepung pelita ye! bulan pose mesti banyak kat bazar
tetibe kan aku teringat pasal abang aku. haha. gelak dulu sebelum citer. bole?

tade. citer dia macam nie. last year punye citer kot, kalau tak silap aku ar. kau tau tak, abang aku makan tepung pelita nie macam mane. dia boleh pegi koyak daun pisang tuh. haha. dengan gigih dia pegi koyak daun pisang tuh, aku dah bantai gelak gelak dah time. giler mangkuk abang aku!

haha. pastuh mak aku cakap bukan macam tuh lar makan tepung pelita. amek isi dia dengan SUDU! tau tak abang. haha.

ops! kurang pahala aku petang petang nie, citer pasal abang aku. haha

sumpah kalau aku tengok tepung pelita mesti aku gelak. tak pun kalau bukak pose dengan abang aku, nanti aku bahan dia. haha

jahat!

okay ar! tanak gelak lagi. salam.