Sunday, August 22, 2010

♥ 87 : orang sains panggil sinusitis, orang melayu panggil resdung

Free Graphics


12 Ramadhan, samat petang!

tak tau ape itu sinusitis? hmmm. resdung tau kan. sinusitis tuh nama sains resdung ye kawan kawan. hee.

okay! nak citer tadi aku pegi wat rawatan resdung kat pkns, shah alam. hee. nie bukan yang mahal nyer. wat yang 15 hengget je. yang pakai lilin.

credit to my friend, bee

actually member aku macam geli sikit, tuh dia snap jejauh. so macam tak nampak sangat lar kan. hehe. pada hal dia pun ade resdung gak. dok sok sek sok sek ( gatal hidung ). mule mule dia cakap ngan aku, kalau aku pegi wat rawatan lilin nie, dia nak wat gak. tapi harammm. pas aku wat, dia tanak lakkk. hampeh!

aku ade google lar some information pasal sinus atau resdung nie. sile lar bace ye ;


and sile tengok youtube nie. sumpah aku tak leh blah weyh ;

rawatan tradisional menggunakan lipas