Sunday, August 22, 2010

♥ 88 : sinetron cinta kirana dan randy pangalila,=)

Free Graphics


samat malam! harap harap sume dah kenyang berbuke tadi ye. hee.

psst psst psst! ade cowok ganteng seyh! bikin hati cewek cewek tak keruan gituh. bisa bikin tido cewek tak lena lagi. aduh! ganteng bangat seyh kamo, randy. cube lihat ini dong,


gie mane seyh, hati berdegup kencang idak? hee

ini semua gara gara sinetron terbaru di astro ria, cinta kirana. i bet you all sume tengah in ngan latest sinetron nie kan. potong jari ar kalu tak layan. haha. kan? kan? kan? huh! tak nak ngaku sudah. hee.

hmm tak pasal pasal kan, ngan aku aku pon terlayan tengok seyh! serius dah lame giler aku tak layan sinetron indon. last aku tengok bawang putih bawang merah, nia ramadhani gak berlakon. tapi dah sebab citer dia merepek bagai dah, aku dah malas tengok.

plus sinetron indonesia nie berhantu weyh. once ko dah terlayan, ko mesti nak layan lagi. even episode berpuluh puluh. still lagi jadi penonton setia. haha. same gak ngan cinta kirana, ade 93 episode weyh! hambek ko. haha

jom ar kite layan cinta kirana nie, sambil cuci cuci mata tengok randy yang cool and nia yang hot!


p/s ; sape tau nak download kat mane cinta kirana nie, aku malas nak tunggu tunggu episode by episode kat tv. let me know ye. hee. =)