Monday, September 6, 2010

♥ 103 : eh cotton on dah lame ye ada kat mid valley?

السلام عليکم

girls and boys, sape yang dah lame tau cotton on dah lame ada kat mid valley? sile lah angkat tangan, kaki dan segala gala nyer yang bole di angkat! haha.


cotton on mid sebelah nichi ye pada sape sape yang tak tahu!

nape eh aku bole tertinggal jauh sampai cotton on is already opened at mid valley. aku macam confius jap. giler jakun weyh aku. nampak sangat aku dah lame tak lepak chill kat mid valley tuh!

sumpah aku macam kelakar pulak!

actually citer dia macam gini, jumaat lepas aku break-fast dengan kawan kawan perempuan aku kat spagethi grill. then perot dah kenyang, kami pegi berjalan kat mid jap. then stop kat topshop! suddenly aku nampak one girl nie walked in front of me with cotton on's paper bag!

automatically otak aku berpikir, kat mid ade cotton on ke? siap aku bole pikir maybe dia dari pavi or sunway just drop by mid, nak masok topshop! tak logic kan aku pikir. haha. bongok ko shima! kalu kot ye pon drop by, tak kan sampai nak hangkut cotton on's paper bag. lagi sekali sengal ko shima.

pastu aku tanye ar member aku, nurul ngan ayu pasal kemusykilan aku. dowang punye lar cakap dah lame kot cotton on bukak. siap gelak gelak lagi. haha

kire nyer aku dengan farrah je tak tau weyh pasal cotton on kat mid valley! budussss.

sebab ape aku tak tau, sebab cotton on mid tak best sangat macam kat pavi punyer! ayat sedapkan hati dan menutup kemaluan aku. bluek


tak pasal pasal, aku termalu sendiri