Monday, September 6, 2010

♥ 104 : raya tahun nie, aku macam tak excited langsung! kenape ye?

السلام عليکم

macam mane ntah aku bole tak excited langsung raya tahun ini. entah kenape aku pon kurang pasti. macam tak amek pedulik langsung tau. macam tak kisah langsung kalau tade baju raya dan sebagainye! pelik kan, aku pon pelik. stress oi!

kalau raya raya tahun lepas, dapat belanjawan shopping je kemain excited aku! sanggup bersesak sesak di kuala lumpur semata mata mahu perabis kan duit. mahu itu, mahu ini, pendek kata segala gala nye aku mahu.

pegi zara, tade berkenan. pegi topshop pon tade. pegi cotton on dengan forever 21 pon tade. ape ke aku dah tade nafsu berbelanja sakan???

biasa untuk raya, aku make sure i got everything perfect on me. tapi bukan untuk raya tahun ini. tade mood mungkin. ade pulak ikot ikot mood nak raya, oi shima raya sekali je lar macik! huh.

dan untuk pertama kali nyer, aku hanya ade sehelai baju kurung untuk raya! no jeans, no blouse, no t shirt, no accesories, no heels, no everything!

kenape dengan aku! bingung!