Sunday, September 19, 2010

♥ 124 : Hati Tak Tenang!

السلام عليکم

Serius hati aku tak tenang sekarang! Rase macam blur blur je. Rase tak percaya esok sudah Isnin. Makne nyer esok sudah kembali ke kolej seperti biasa. Haishhh! Malas betol aku nak bangun pagi, Malas betol aku nak naik turun tren yang macam siput tuh, Malas nak masuk kelas! Dan semua nyer malas tau tak?

Konon konon kan bile wat entry INI, semangat nak wat assignment berkobar kobar lah. Tapi haram jadah. Hampeh ade arr!

Muke aku pun sekarang macam ayam berak kapur, bukan ayam berak sirih! Haishhh lagi! Assignment belom siap menyiapkan lagi. Itu lagi parah dan separah parah nyer weyh.


Agak agak kalau wat muke sedih macam gini, lecturer kesian tak? Ala raya raya nie tak kan lecturer tade belas kasihan kan. Ade yang kena penyepak dengan lecturer kalau aku wat muke seposen depan dia. Huh! Kesat peluh! 
Ape nak jadi nie shima oi, apesal malas sangat nie? Aku kena sampuk malas ke macam mane nie. 

Nak nages, assignment berlambak lambak. Aku langsung tade idea nak wat semua assignment banyak banyak tuh!

Idea, where are you?
Please, come to me as soon as possible!