Tuesday, September 21, 2010

♥ 128 : Sape ade banner blog? Meh Sini!

السلام عليکم

Ini berita hangat di pasaran! Hangat hangat hangat! Hangat ler sangat. Haha.

Pade sesiape yang nak tempekkan banner blog secara percuma, meh lar datang kat blog aku. Siapa cepat dia dapat tau.

Now, aku dah tempekkan banner blog si budak sengal, HAMZAH IAN! Actually aku yang minta nak tempekkan banner blog aku kat blog terbang tinggi tinggi, bukan blog terbang rendah rendah ye! Heh. Yang aku rase macam hot je semua entry dia. Blog dia pun hot gak. Tapi orang dia tak tau hot ke idak. Haha. Gurau je ye. Jangan ambik hati lak.

Moga moga boleh up traffik kat blog aku dengan wat muke tak malu nak tempek banner blog kat blog HAMZAH IAN! Harapan tinggi tau! Haha.

Bak kata pepatah ini ;

Orang memberi, kita menerima
Orang berbudi, kita berbahasa

Dan ingat kata kekunyi bagi entry ini, PERCUMA dan terhad untuk 4 orang yang terawal bagi coding banner blog kat aku ye.