Thursday, September 23, 2010

♥ 131 : Fairlady Shahir AF8 Remuk!

Para fans shahir AF8 jangan bimbang! Memang benar shahir accident ketika on the way nak balik kl, dari rumahnyer kat perak. Alhamdullilah shahir takde pape kan. Hanya kereta baru nyer saje remuk teruk.

Auwww! Shahir pakai Nissan Fairlady tau. Kelasss! Dah lah baru beli, kire kereta raya kot kan abang shahir. Hee. Tapi pape pun shahir selamat. Itu lebih baik.


Sumber dari KOSMO!

Kalau aku lah kan, menangis berhari hari ooo tengok Fairlady mak remuk cam gini! Tak lalu makan, mandi tak basah dok terkenang Fairlady ku! Ini hanya KALAU je. Tak mampu aku nak beli kereta mahal mahal hok gini weyh!

Eh, kalau jadi artis memang rezeki murah ye? Sebab tengok shahir nie macam dah loaded je. Kire artis artis kat Malaysia ni kaya kaya lah ek.

Kalau macam itu kan, i nak jadi artis gak lah. Tak payah susah susah belajar kan. Jadi artis, nyanyi sane sini, berlakon sikit dapat payment riban riban. Syok nye!

Bapak aku tahu aku nak jadi artis, mampus aku kena tibai! Haha.

By the way, berhati hati di jalan raya especially time hujan lebat tau.