Thursday, September 23, 2010

♥ 130 : Burung Dan Gunung!

السلام عليکم

Sementara menunggu lecturer kami masuk ke kelas, aku dan member aku, Kecik dan Sue menghabiskan masa dengan berborak sakan dan bukan mengulangkaji pelajaran! Al maklum, cuti raya lebih kurang seminggu, so banyak lah kami nak berkongsi cerita kan. Hehe. Masih takde kesedaran bahawa final exam hanya tinggal 3 minggu je lagi. Sakan tau berborak.

Pukul 10.45 pagi, lecturer kami belum masuk ke kelas lagi. Sepatutnyer kelas pukul 10.30 pagi. Dan lecturer kami jugak adalah sangat yang very the panctual ye.

Aku      : Pe kate ko yang pegi bawah, tanye Mr Anwar ade kelas ke tak?
Kecik   : Nape lak aku yang kena?
Aku     : Ye ar! Sebab kau lelaki. Tenaga kau lebih dari kitorang yang perempuan ni. Haha
Kecik  : Eh ko salah! Pompuan yang kuat weyh dari laki! Kau tau tak, kitorang laki nie nak    bawak 2 biji  telur pun tak larat. Kena minta bantuan burung tau tak. Ko pompuan slumber  badak je bawak 2 biji gunung! Tade bantuan ape ape pun bawak gunung tuh! Haha
Aku     : Sial ko kecik!

Siapa yang otak agak kuning kuning sikit! Mesti paham maksud tersirat member aku tuh!

comel betul budak nie! Burung pe adik?


diam diam! nanti adik terjaga terpelanting, pecah kepala! haaaaaa!