Monday, October 4, 2010

♥ 157 : Domain FREE Untuk Dimenangi!

Hello! 

Ini adalah kali pertama aku, Shima join contest dalam dunia blogging yang dianjurkan rakan blogger kite, Cikgu Dahlia! Sedap name cikgu. Cikgu ajar subjek ape cikgu? Ajar kat sekolah mane? Sekolah rendah ke sekolah menengah? Eh banyak lak soklan aku eyhh. Haha. Harus lah berkenalan dulu kan. By the way Cikgu Dahlia, salam perkenalan dari saya, ♥! 

Sebab ape aku join? Sebab kalau rezeki aku murah, aku dapat domain FREE untuk blog aku. Best kan. Jom lah join sekali. 

Teruskan dengan Giveaway Special : Domain Percuma!

Wahhh!!! Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special : Domain Percuma untuk blogger. Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb! Ite uke angat cikgu barang FREE! Hehe. Sayang cikgu lebih lah kalau bagi saya domain FREE!

Nama Domain pilihan saya ialah : SUARASKINNY.COM



Saya pilih SUARASKINNY.COM kerana ;

Pertama, sebab saya memang mempunyai cita cita untuk memiliki domain sendiri ye. Sudah tanamkan dalam hati bahawa suatu hari nanti, saya pasti ade domain sendiri. PASTI! Kalau dapat domain FREE, lagi saya suke sangattt. Cikgu Dahlia tolonglah beri domain itu kepada saya. Sambil sengih sengih dengan Cikgu Dahlia. Imagine cepat. Haha.

Kedua, sebab saya sayang sangat kat blog saya! Sumpah sayang macam mane ntah. Oleh itu, saya nak blog saya ade domain nye sendiri. Confirm blog saya berbangga kerana ia ade domain sendiri yang diberi oleh tuan blog nye, iaitu saya lahh. Siapa lagi kan. Mesti blog saya terharu dengan saya kan. Haha. Poyo lah tuan blog aku, nie blog yang cakap. Cish!

Ketiga, sebab macam cool, hot dan cute dengan SUARASKINNY.COM! Saya suke dengan domain .COM! Nampak simple. Orang nak ingat pun senang kann. Kan Cikgu Dahlia? Hehe. Macam domain Cikgu Dahlia : www.cikgudahlia.com.

Dah lah, cukup 3 sebab je kot! Kang buat panjang panjang, Cikgu Dahlia dan iHosterz malas lak nak bace! Hehe.



Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana tak rugi pun kalau bagi FREE FREE je kat saya! Sebab para penaja bukan sahaja dapat pahala tapi traffic kat penaja mesti melonjak naik. Sebab buat contest macam nie! Huh, kan dah murah rezeki di situ. Macam orang kata, ORANG MEMBERI, KITE MENERIMA. 

SUARASKINNY.BLOGSPOT sangatlah menghargai jasa baik para penaja jika kalian berhati mulia bagi domain FREE kat blog saya!