Thursday, November 11, 2010

Daily Routine During The Hollydays ;

Makan, internet, tv, membege, tido!


Kasihan, sungguh takde kehidupan di musim cuti ini. Benda yang same ye aku buat setiap hari sepanjang cuti semester. Plan macam macam, nak buat itu, nak buat ini, last last ape pun tadak. Timing semua macam serba tak kena pulak. Time aku free, member aku tak free. Time aku tak free, dan dan lah ajak g sane, ajak g sini.



So, hollydays were not like gateway from trouble to me. Now, feel like hollydays were like trouble maker to my days. Sober! Sober! Sober!




Okay, bukan salah kamu! Salah aku,


Oh sedapnye! Di kala bosan teramat nie, mulut ku laju menggigit straw my faveret, Java Chip. Telan air liur dah pulak aku nie. Nak Java Chip sekarang, boleh? Gigil dah nie. Emm, kalau tak dapat Java Chip pun, maybe Tako Balls Midvalley. Haiyoooo. Sedapnye! Tak pun Jcool Yogurt. Alah alah, banyak lah songeh tekak aku nie. 



Can someone delivery Java Chip to me?
Okay, take a nap, jap g aku mimpi ade orang anta ye. LOL



Ini ape yang aku merepek pun aku tak tahu. Nampak sangat takde arah tujuan dalam entry ini. Muahaha. Sumpah mak bosan tahap gaban nyahhh.