Friday, November 12, 2010

Katy Perry Makan Hati Tengok Lelaki Lelaki Jambu Lagi Hot Menyanyi Sambil Menari Lagu " Teenage Dream " ;

Korang makan hati tak tengok title post aku kemain panjang? Lantak pi lah. Pulun aku dok pikir nak taruk pe lah title nie. Dok pikir punye pikir, maka terhasil lah title semenggah camtuh. LOL! Biarkan saje title panjang aku itu.


Seharian aku ber'you-tubing'. Seronok memang seronok. Tapi sakit hati sebab nak loading youtube tu kemain lame. Well, aku pakai jalur lebar saje, so harap maklumlah dengan kelajuan jalur lebar. What's me has been paid, what's me get back right. Pasrah saje dengan jalur lebar aku. T______T.


Sambung balik pasal lelaki lelaki jambu lagi hot dok hebat nyanyi lepas tuh nari nari sikit. Wow! Comel lah. Aku suke betul tengok lelaki lelaki ini. Pulun tau dorang nyanyi lagu Katy Perry, yang Teenage Dream tuh. Excited betul. Aku yang tengok pun rase nak join sekali menari ala ala dorang. Muahaha. Confirm Katy Perry tengok menggelabah dia. Sebab dorang nye performance lagi best.


Budak budak dalam GLEE yang cover. For sure, perfecto! Lagi fun pulak tu. Pastuh jambu jambu lak. Okay, I quit annoying now. Stop it! Just enjoy this baby bloggy ;




Ape kate korang? Best ke tak? Siapa cakap tak best, boleh blah sekarang. Pergi main jauh jauh. Syyyhhhh. Ape yang penting, aku suke ye. Korang tak suke, dah. Sile angkat kaki! T_____T



You make me feel like Im living the teenage dream...