Saturday, November 6, 2010

" Kawan Lelaki Aku Pernah Mahu Tidor Dengan Aku "

Pernah tak you girls mengalami situation macam nie? Bengang tak kalau jadi kat korang?



For me, yes! I had an experience which my guy friend want to sleep with okay. Not even sleep, he wanted to fuck me. Ohmaigod! I can't believe this happen to me. Eh come on lah! Kawan kot. Agak agak lah kan. Actually he send message to me in late night which the message look like this ;


Aku nak MAIN dengan kau ar weyh?

Siap bold and highlight lagi that word okay. For common sense, main tuh beromen atau memantat ah kan. Atau lebih kasar, FUCK! Haha. Aku macam kimak betul mamat nie boleh msg aku nak ajak main. Kau ingat aku nie slut or pervert sangat ke weyh. And tetibe aku rase macam aku HOT sangat sampai member sendiri pun nak ajak main. Muahahaha. Pade hal kurus kering je. Isi pun takde.



Lain ah message ajak couple, kire macam masuk akal lah. Ini message gampang macam tuh, so ridicilious okay.



Serious aku cakap aku tak tegur langsung that boy kat kelas. Aku nak tengok reaksi dia pe kan. Dia pun macam takut takut dan segan segan je dengan aku, langsung tak tegur aku. And kalau boleh dia taknak pandang muke aku tuh. Macam aku pulak kan buat salah dengan dia. Padehal kitorang ngam ah dalam kelas. Hoho. Kau tahu pun malu kan? Ingat takde perasaan kemaluan. Haha.



He never say sorry to me okay. At least be gentle ah kan, confess dengan aku. Be a man! Take responsible what you have done.



You wanna fuck me, I give my middle finger for you!



Bile aku ingat balik benda bodoh nie, macam kelakar pulak. Haha. Macam cibai pun ye gak!