Monday, November 8, 2010

Otak Kalau Dah Kreatif, Macam Macam Idea Keluar ;

Selamat Pagi Kawan Kawan.

So, how's your sunday? Is that cool day for your guys, right? For me, yesterday was like procrastinating. Ye hari menunda-nunda dan tertunda-tunda. Sebab seharian aku di atas tilam yang empuk saja. Because I had my period pain. Which is not good for me, better I am just rest the whole yesterday. And today, I am bit freshy and my stomach seems look good today. Kinda! Haha.


Monday blues! But I am not having any problem with Monday. Hehe. Sebab aku tengah semester break sekarang. Cube school days, probably it's Monday blues for me when I have class on Monday. Langsung tak cool ade kelas pada hari Isnin. Tak puas dengan hari minggu lagi. Tamak kan. I bet you have a same feeling with me? Don't lie okayyy. Every single lie can make people became more worst. Instead stop lying from now. =)


Speaking about lie thingy, I sure all of you know the song I LOVE THE WAY YOU LIE, by Eminem feat Rihanna right? Tipu noh kalau korang tak tahu. Giler glamer lagu nie kan. Dan rasenye lagu nie memang best plus ramai kot orang layan lagu nie. Kalau siapa tak suke tuh, tak boleh kate pe lah kan. Citarasa masing masing semua berbeza beza meh. Kalau semua same, tak syok jugak! Tak gituh, kawan kawan.


Okay, pagi pagi aku dah online. Then jumpe macam agak aneh tapi kagum jugak dengan video nie. I think it's the creative one video. Maybe sebab ketagih dengan facebook sampai boleh terpikir nak buat lagu I LOVE THE WAY YOU LIE dengan facebook.


Sebelum tengok, mari tepuk tangan dulu!







Dah abes tengok, hentak kepale pulak. Eh eh, jangan hentak kaki sudeyyyy!