Saturday, November 27, 2010

Kebodohan Sendiri Akhirnya Memakan Diri ;

Ini entry memang menyakitkan hati. Sebab aku patah hati dengan sesuatu. 


That I am stupid person? Yessss, I am just realize the stupid of me. Being stupid to stupid person. Secara tak langsung, dengan aku aku bodoh. Terasa aku nie diperkotak katikkan, dipergunakan, dipermainkan, ditipuan hidup hidup, di ape lagi. Entahlah. Yang aku rase sekarang AKU BODOH! Sangat BODOH. Kesialan terhadap diri sendiri. Kebabian terhadap diri sendiri. Kegampangan terhadap diri sendiri.


Arggghhhhhhhhhhh!


Aku anggap ini one part the last sadness yang pernah aku rase. Sebab aku tak rase aku buat taik dengan orang, tapi kalau ini dah ditakdirkan untuk aku. Just through it. I gonna make my life better than this. And learn not simply to trust people even more we know the person after all this time. REMEMBER THAT!


Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya tersungkur kat longkang jugak. Hadap lah kau dengan air longkang yang busuk lagi hanyir tuh. Sudah selesai segala galanya. 




WHAT YOU GIVE, YOU GET BACK!
YOU GIVE LOVE, YOU GET LOVE!
YOU GIVE MONEY, YOU GET MONEY!
YOU GIVE HURT, YOU GET HURT!



Move on! Pandang depan saje. Jangan toleh belakang, painful!