Thursday, November 4, 2010

Mrs Period Pain Make Me Out Of My Mind ;

Introduce my bad enemy, Mrs Period Pain! I hate you so much, but Mrs Period Pain kinda love me so much. Yeah. Every month, always make my few days like a hell. Never stop to bother me. Setiap bulan aku jadi jiwa kacau and mood semua kedaung sebab makcik nie.


Please lah Mrs Period Pain, go away from me. Pergi lah jauh jauh sane. Penat tau bile kau ganggu aku. And the worst part, semua orang terkena tempiasnye sebab aku moody. Kasihan orang sekeliling aku. Make them sober sober to me. But it's not my fault, Mrs Period Pain's fault.





Cube tengok! Tengok! Tengok! Betapa busuknye hati Mrs Period Pain sampai aku hanya larat terbaring. Kejam sungguh. Hanya mampu menahan sakit yang amat. Sangat sakit ye. Within that, aku sempat google gooogle cari petua ke ape untuk kurangkan kesakitan, kesengal, kesenggugutan.


Here I found a few petua, masih belum mencuba. Sebab malas. Tapi mahu jugak share. Mane tahu korang rajin pulak, boleh mentryyyyy ;

# Tumbuk halia hingga lumat, masukkan dalam air suam. Halia dah mendap, baru minum. Tapi sebelum tuh, bace selawat dulu.

# Minum air teh pahit tanpa gula.


I rather pilih minum air teh kot. Dari air halia. Mahu muntah pulak aku minum air halia.


Aku memerlukan energy yang banyak hari ini. Sebab mahu ke UNIQLO dan Kota Damansara. By the time, I wish I could be superwoman. Haha.



I ♥ mingle ;