Wednesday, November 24, 2010

My Tongue Joy Currently ;

' Oh mak kau pan***! '



That's my tongue joy now! Aku kuat melatah sekarang. Freaking fucking stupid me! Sikit sikit kuar oh mak kau pan***. Sorry okay, aku bukan sengaja nak cakap macam tuh. Tapi lidah aku macam suke benor melatah that sentence. I am just wondering sejak bile, sejak kapan aku start ade habit melatah nie. People near me also perasan that thing.



Weirdo! There's no my family members ade habit melatah nie. Tetibe aku pulak boleh terkenan melatah bagai. Serius I can't control it. Kalau aku terkejut, secara automatik mulut aku laju je sebut oh mak kau pan***. Tak kire kat mane pun, tak kire lah that time ade laki ke pompuan, tak kire lah yang depan aku tuh orang tua ke ape. Aku malu tau. Macam tak manis lah kan anak dara dok melatah camtuh. Adoyaiiii. Makcik pakcik dah elok elok berkenan dengan aku, kang terus reject bile dengar aku melatah. Soberrrrr lah akuuuu.



Macam mane nak buang habit melatah nie ye? Anyone please? Share with me.


You know what, my brother said that I can stop my tongue joy IF ...




MERAH ITU HOT!

 ... dia nak cilikan bibir aku. Perghhhh! Dia cakap for sure after that aku dah tak melatah bagai dah. How could you want to cili cili me?



Mahu berbirat bibir mongil aku kann. Bertambah tambah mongil bibir aku bile ditenyeh cili kat bibir aku. Oh tidak lah kannn. Muahaha.