Tuesday, November 9, 2010

Nostalgia Masa Kanak Kanak ;

Ya reeba reeba, Good noon you alls!




I miss my childhood days. Don't you? Dan aku rase macam nak kembali ke zaman 90-an. Boleh tak kembali ke mase lampau. I wish Daroemon is here. Mimpi lah aku. Sebab mase itu aku seronok main main tanpa pikir ape akan jadi esok. Seronok main teng teng, main masak masak dengan tanah, main patung kertas, main lari lari, main polis entry, main gado olok-olok, eh banyak lagi lah aku main main dulu. Jenuh nak taip banyak banyak nie.Yang penting takde kerisauan, takde tanggungjawab, takde masalah hati ke hati, takde kesakitan. Semuanya nampak seronok masa kanak kanak.



Yang paling BEST main kawin olok olok. Muahahaha. Olok olok tahu tak? Ala macam main tipu tipu je. Dulu kecik kecik aku gatal. Selalu nak main kawin kawin. Curik gincu dengan bedak mak sebab nak cantik cantik mase kawin. Esoknye, mak bising mane gincu mak. Semua buat pekak je. Hehe. Sorry ye mak amik gincu kesayangan mak dulu. Ceh, macam emak aku bace je blog aku. Chill sudeyyy.



Then bile umur macam dah banyak sikit, mule lah gatal memasing kan. Takde lah banyak mane umur, dalam 11-12 tahun macam tuh. Rasenye ramai kot dah gatal gatal nak ade awek dengan pakwe time sekolah rendah dulu. Termasuk lah aku. LOL! Dulu aku ade cinta monyet tau, time darjah 6. Huh! Caye tak? Budak budak sibuk nak UPSR, aku pegi sakan bercinta monyet dengan ketua pengawas sekolah aku. Kau ado? Haha.



Sampai kena sound tepek dengan cikgu kelas aku. Sobs! Yelah pakwe aku time tuh, like teacher's favourite student. Aku just pengawas cabok je. Belajar pun tak pandai. Muahaha. Macam langit dengan bumi lah perumpamaannye. Tak sesswaiii gituhhh. Tapi at least, result UPSR aku takdelah merundum sangat. Ade A and B saje. Kire alhamdullilahhh. Dan si kekasih cinta monyet aku sudah pasti straight A ye. Tak heran pun akuuu.




Konon-konon cinta sejati lah tuh, LOL



Sekarang masing masing bile dah besar, macam kelakar pulak. Aku still kawan lagi dengan kekasih cinta monyet aku tau. Mula mula macam segan weyh nak jumpe dia. Tapi pastuh takde hal punye. Dia pun dah ade steady girlfriend, aku pun ade steady boyfriend. Both of us have own way now. Still friend, =)