Wednesday, November 10, 2010

Rambut Sodok Tepi Memang Style Habis Lah ;


Macho tak aku?


Zaman sekarang kan, fesyen rambut sodok nie bukan dimonopoli oleh kaum lelaki saje. Dan zaman sekarang jugak para para gadis gadis muda mahupun dari golongan wanita mahu rambut mereka disodok! Baru mengancam. Style pun style jugak. Aku pulak memang dah mula minat gaya bebas rambut secara sodok nie. Since aku tengok Rihanna nyer rambut.


Haish mula menyimpan hasrat untuk MENYODOK TEPI RAMBUT AKU! Malangnye harus ditunda dulu hasrat itu. Sebabnye aku nak rambut aku panjang sedikit, then baru aku continue dengan hasrat suci murni ini. Kalau nak potong pendek memang tak dapat lah. Aku mahu berambut panjang tapi kasi sodok tepi okayyy. Muahaha.



Memang tak sabar betul! Tak sabar nak berambut panjang lagi mengurai dan mengurai. Alahai rambut aku, cepatlah panjang ye. Kau tahu tak, aku sayang kau rambut. Sayang sangat. Cepatlah, cepatlah, cepatlahhh. Harap harap rambut aku memahami kehendak tuan mu ini. LOL! Dah panjang, boleh sodok tepi.


Nak tengok some more picture rambut ala ala disodok macam jantan. Mane tau ade yang nak try something new hairstyle for end of this year.



Muke sweet, tapi rambut rockstar!



Ini lagi style, kasi line sikit!


Rambut je ala ala jantan, tapi dalaman masih kegadisan. Muahaha. Takde lah sampai menyimpang nak tukar kejantinaan. Tiru sikit je rambut kau, bro!