Saturday, January 8, 2011

Kalau Tak Ade Duit, Jangan Over Berangan ;

Huk huk huk! Batuk kejap aku nie haa. Makan hati weyh. Sebab ape? Sebab camtuh lah abang aku cakap dengan aku. Kalau tak ade duit, jangan terlebih berangan! Bengang giler aku.


Haha. Al-kisah, aku minta handset baru kat abang aku. Because handset aku dah teruk sangat dah, sampai kena ikat ikat dengan getahh koooo. Bapak buruk kann. Kesian tak? Sampai aku nak sms-ing, kena sorok sorok. Malu weyh. Kalau nak sms-ing or call-ing tuh, rasa cam nak masuk dalam beg je. Tak mo orang nampak betapa buruk nye handset aku tuh. Haha.


Woo. Woo. Jadi bahan ooo nanti, kalau mangkuk mangkuk hayun nie nampak handset aku. Haha. Bahan bukan sikit sikit, jenis yang kaw kaw nye aku kena nanti. LOL!


So nak jadi citer kan, abang aku tanye aku nak tukar handset pe. Heeeeeeeeeeeeee. Dengan slumber aku cakap, aku nak yang iniiiiiiiiiiiiiii ;



Sexy kan, red colors!


Tak pun yang iniiiiiiiiiiiii ;



Cool isn't ? Haha.


Malangnya kan, such a dream ahh kann. Abang aku tak nak belikan. Kalau setakat topup, dia leh consider lagi. Kalau full-payment by him, dia tak nak. Ceitttt, blah ahh kooo. Haha. Tak sayang adik ko langsung kannn. Takpe takpe. One day, aku dapat gak nanti. Cepat or lambat je! Bluekkk,

Dreamers do not always remember their dreams,


Nak keje part-time ahh cmni. Sebab tuh, aku tak suke minta minta orang, nanti aku gak sakit ati. Sebab aku jenis demand lebih. Haha. Kalau aku minta tuh, memang demand habis. LOL!


Sementara waktu, bermimpi lah macam dah tukar blackberry ataupun iPhone 4! Jom tido,



Okie, thanks, bye.
Regards ♥,