Monday, January 10, 2011

Tolong Jangan Ingatkan Aku ;

Tsk! Tsk! Tsk! Pppfftttttttttttt.


Semua frust giler dengan #AJL25 kan? Macam eh ape nie, betul ke main-main. But that the result. Ana Raffali menang #AJL25 dengan lagu Tolong Ingatkan Aku. Semua macam bajet yang menang Yuna or Faizal Tahir kan. Sober abes weyhhh. FT tak menang. Punye ahh bawak masuk prop air bagai kann. FT deserve lah #AJL25. Haishhh. Tapi tuh ahh rezeki masing masing.


Bikin panas ahh. Bikin kontroversi je kann. But still jangan ingatkan aku pasal #AJL25 this year. Buang karan je tengok. Haha. Kenape bukan FT yang menang huh??? Kenape? Kenape? Huh! Frust abes nie.


Okie, Ana Raffali bukan salah awak. Well, it's just unexpected result. No worries. Yang penting awak dapat RM35k girl! Superb. RM35k bolot sorang je tau, sebab tade kena bagi dengan composer or lyricist. Terbaekkkk. :)


Lupe kan semua itu.


Cube bayangkan kalau aku yang dapat RM35k tuh. Esok gak aku g shopping. Beli handset baru weyh. Itu penting tuh. Beli new wardrobe! Terjah semua butik yang ade kat kl nie. Tak pun pegi hollyday maa. Duit berkepok kepok. Pe lagi, round the world lah kan. Tapi tade lah the world sangat. Round satu Malaysia pun would be nice. Berangan je lah keje aku. Muahaha. That's only IF. So, selamat malam dan jom hanyut bersama dalam mimpi-mimpi indah. Wink!






Okie, bye.
Regards ♥,