Sunday, September 26, 2010

♥ 135 : DiGi iPhone 4 Play!

SECOND TASK!

Hello lovely yellow people! Harus dimulakan dengan pujian dahulu sebelum meneruskan tugasan kedua ini. Hope would be a amazing weekend guysss.

Mari sambung tugasan kedua, iaitu DiGi iPhone 4 Play! Sememangnye iPhone terkenal dengan appllication yang best best kan. Sebab tuh ramai yang suke dan sayang iPone sangat sangat! iPhone always make people happy.

3 ways to make my iPhone 4 even better, check this out! Sigh. ;

i ) Apps for Music

Ehem ehem. nak adjust tune suara say nie. Start hari ini, saya mahu jaga suara. Mahu nyanyi nyanyi. Mahu perasan seperti suara saya sedap sangat sangat. Haha. Padahal suara macam katak! Kwang kwang kwang.

Tapi disebabkan iPhone 4 ade application GLEE Karaoke. Terus rase suara saya sedap. Heh! I am the fan of GLEE. That's way excited for this application.  Terdengar mengagumkan apabila kite menyanyi dari hati yang tulus ikhlas kan. Hehe! Kau suke perasan kan, shima!

Dengan GLEE Karaoke kan, saya juga boleh menerima sebarang respon from others. Kire orang boleh komen nyanyian saya. Panasss!


Jom practise nyanyi dengan iPhone 4!

ii ) Apps for cook

Application untuk masak masak pun ade tau! Giler cool kan. Hari hari nak masak kalau semua di hujun jari. Lagi pulak dengan iPhone 4 je. Tak payah susah susah nak on lappy bagai!

Dari tak pandai masak, langsung saya pandai masak macam Martha Stewart. Wah! Confirm beratur bakal mak mertua nak bermenantukan saya. Ini adalah salah satu wish saya, pandai masak before i marry! iPhone 4 bakal membantu saya dengan masak memasak ini. Great!





Yummy! Air tangan saya.

iii ) Apps for fun & games

Kalau tade game, tak fun lah kan. Macam bosan je. Boleh jadi mati kutu nanti bile tade game nak layan. At least keep myself entertained for hours like that. Huh! iPhone 4 best. Ade macam macam game tau. Semua best best.

Saya suke game yang comel comel. Like simple but fun! Charadium Pro pun best gak. Main lukis lukis. Draw on the screen with my finger and then guess what others are drawing. Best tak? Best kan. Lagi best kalau main dengan member ke family ke. Macam having good time with play game together.


Chuzzle? Game ini lagi favourite saya. Comel giler! Non-stop explosion of adorable action. Geram je bile saya main game chuzzle nie, sebab comel sangat. Haish. Suke ahh. Lagi pun feeling chuzzle dengan iPhone 4. Pergh! Thumbs up.


Macam biasa, penutup ;