Sunday, September 26, 2010

♥ 136 : DiGi iPhone 4 Real!

THIRD TASK!

On the way to be done the task! Tomorrow is last day. Oh! iPhone 4. i have been dreaming you all the time now.

To be honest, i am not DIGI user and haven't tried yet. But my friend said DIGI is the smarter choice because it is cheaper. As a student, saya bukan ada pendapatan hanya bergantung pada duit scholarship and duit mak ayah! Dan as a student yang muda mudi remaja sangat lah suke pada gadjet yang cool macam iPhone 4 tuh kan. Saya rasa semua orang lah sudah jatuh hati pada iPhone 4!

Kalau lah, saya sudah bekerja mempunyai duit sendiri, sekarang jugak saya serang DIGI outlets. Sebab nak beli iPhone 4 yang sekarang tengah promotion murah kat DIGI. Tapi kan, malang nye saya hanya student. Tak mampu.

So if i have iPhone 4, i need a smart plan. Takut nanti pakai iPhone tapi nanti bil melambung tinggi. Huh! tak pasal pasal pulak kan. Oleh itu, jika saya dapat iPhone 4 free itu saya mahu guna plan ini ;

iDiGi Postpaid Plans


 

Memang sesuai kan iDIGI Postpaid Plan untuk student macam saya! Hanya serendah RM58 je. Wow! Terbeliak biji mata yellow man. Hehe. Plus i get 4 in 1 okay.

 

Tengok tuh! Hebat kan promotion DIGI bagi. Baik hati DIGI. Saya suke. Haishh kalau lah iPhone itu milik den. Seronok je rasa. Calling calling, SMS, MMS, Facetime dengan iPone 4 tapi bayar murah murah je dengan DIGI!

Boleh cakap puas puas, SMS dan MMS sampai lebam, online sampai tangan tak terdaya dan lenguh, segala gala nya mudah dan murah dengan iDIGI Postpaid Plan

iGet, iPhone 4