Monday, September 27, 2010

♥ 137 : DiGi iPhone 4 Life!

LAST TASK!

Selamat petang warga kuning! Yeeba yeeba! Akhirnye, sudah sampai ke penghujung contest dari Nuffnang dan DIGI!

First task done! Second task also done! Third task also done!

Today is to be complete the last task ; DiGi iPhone 4 Life! Best nye kalau dapat iPhone 4 kan. Sememangnye handset adalah keperluan zaman sekarang. Tak kire lah handset murah ke mahal ke canggih ke tak canggih ke, tapi at least semua orang mesti ada alat komunikasi ini. Bukan ape, senang nak contact kan.

Lagi pulak jika alat komunikasi saya adalah iPhone 4. Terangkat bontot saya sekejap. Hehe. Lagi lagi pulak dengan kadar murah dari DIGI. Wow! Syok kan.

DiGi iPhone 4 Life! Memang kena sangat lah kata laluan itu. Kalau lah saya yang bertuah untuk dapat iPhone 4 free kan, seumur hidup saya dengan DiGi iPhone 4. Ceit! ayat saya memang tak boleh blah! Poyo lebih. Hehe.

iPhone 4 memang best lah. Banyak application yang mantop mantop. Kire semua level umur ade application yang sesuai. Tak tertumpu pada yang muda belia saje ye. Itu yang cool!

Okay, untuk task terakhir saya akhiri dengan gambar saya yang menggelitis nak iPhone 4 dicantikkan lagi dengan iPhone frame! Konon pelbagai aksi lah tuh kan. Haha. Gedik tau!


Last word, good luck all Nuffnanger! Semua gigih join contest ini. Siapa lah yang bertuah dapat iPhone 4 tuh kan. Free free je.

iGet, iPhone 4