Saturday, October 2, 2010

♥ 150 : Exhausted Friday Coz KTM!

Sangat sangat sangat penat tahu tak! Bukan penat pegi kelas ke hape, tapi penat menunggu KTM yang sangat lah macam @%!#. Aku menyumpah nyumpah je tadi. Delay kejap kejap takpe, boleh terima. Ini delay kemain berejam sampai tak tau nak cakap macam mane ntah kan.

Please fix the services of KTM! Bukan nye sikit sikit orang kan naik KTM nie. Ramai kot. Sampai bile nak asyik delay je. Harap harap ade yang keje kat KTM bace blog aku nie. I think I have right way to shout this.

Macam tadi sejam lebih delay. Tren dari Klang ke Batu Caves! Dah name tren delay kan, manusia pun kemain padat dalam tren tuh. Tapi aku kesian kat one family nie. Anak anak kecik lagi, penat giler muke  dowang. Mak pak dowang lagi lah, dok berdukung sorang satu anak. Anak dah ngaruk ngaruk nak tido lagi pulak penat kan dok dalam tren. Kesian aku tengok budak budak tuh!

Pada pihak KTM, perbaiki perkhidmatan tren untuk kesejahteraan para penumpang. Amat lah dihargai segala kerjasama anda. Terima kasih!

Ikhlas dari saya, suara penumpang KTM!